Επιστροφές προϊόντων γίνονται δεκτές εντός 14 ημερών από την ημερομηνία έκδοσης της απόδειξης, εφ’ όσον τα προϊόντα δεν έχουν χρησιμοποιηθεί. Εξαιρούνται τα γάλατα όπου οι επιστροφές δεν επιτρέπονται βάσει Νόμου. Για να επιστρέψετε κάποιο από τα προϊόντα που έχετε παραγγείλει, παρακαλούμε επικοινωνήστε μαζί μας στο τηλέφωνο +30 25210 20600.
Ακύρωση παραγγελίας και επιστροφές
Μπορείς να ακυρώσεις την παραγγελία σου επικοινωνώντας μαζί μας. Αν ακυρώσεις την παραγγελία σου ενώ έχει ήδη παραδοθεί στη μεταφορική, υπάρχει περίπτωση να γίνει προσπάθεια παράδοσης. Σε αυτήν την περίπτωση θα πρέπει να αρνηθείς την παραλαβή της. Η επιστροφή των χρημάτων θα δρομολογηθεί μόλις το δέμα επιστρέψει στο κατάστημα. Η ακύρωση δεν μπορεί να αναιρεθεί. Αν ακύρωσες την παραγγελία σου κατά λάθος, θα πρέπει να την καταχωρήσεις εκ νέου.
Μπορείτε επίσης να στείλετε email μέσω της παρακάτω φόρμας:
Σε περίπτωση οποιουδήποτε ελαττώματος προϊόντος που διαπιστώνεται κατά την παραλαβή του, αναλαμβάνουμε την άμεση αντικατάστασή του χωρίς καμία επιπλέον οικονομική επιβάρυνση του πελάτη εφόσον ειδοποιηθούμε είτε τηλεφωνικώς (25210-20600) είτε με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου (menipharm.gr@gmail.com).
Βασική προϋπόθεση για την ολοκλήρωση της αντικατάστασης είναι ο πελάτης να κρατήσει το προϊόν στην μορφή που το έχει παραλάβει (με την οποιαδήποτε αλλοίωση) ώστε να μπορέσει να πραγματοποιηθεί ο αντίστοιχος ποιοτικός έλεγχος από πλευράς μας.
Σε περίπτωση που η επιστροφή δε γίνει μέσα στο χρονικό διάστημα 14 ημερολογιακών ημερών από την ημέρα παραλαβής το menipharm.gr έχει το δικαίωμα να μη δεχτεί πίσω τα προϊόντα και να μην προχωρήσει σε αντικατάστασή τους.
Σε περίπτωση επιστροφής μη ελαττωματικού προϊόντος, αυτό είναι δυνατόν να επιστραφεί εφόσον:
α) Η ημερομηνία παραλαβής της παραγγελίας σας, με την ημερομηνία υποβολής της αίτησης για επιστροφή (τηλεφωνικώς ή με μήνυμα ηλεκτρονικού ταχυδρομείου), να μη ξεπερνάει τις 14 ημερολογιακές ημέρες.
β) η συσκευασία να μην έχει παραβιαστεί και βρίσκεται στην αρχική της κατάσταση.
ΣΗΜΑΝΤΙΚΗ ΕΝΗΜΕΡΩΣΗ : Ο πελάτης είναι υπεύθυνος για την σωστή και ασφαλή συσκευασία του προϊόντος που θα επιστραφεί στις αποθήκες μας ώστε να μην υποστεί καμία φθορά κατά την μεταφορά, προιόντα τα οποία έχουν ταλαιπωρηθεί εξαιτίας κακής συσκευασίας αποστολής δεν θα γίνονται δεκτά.
Στις παραπάνω περιπτώσεις ο πελάτης επιβαρύνεται με τα έξοδα αποστολής κατόπιν συνεννόησης.
Δεν είναι δυνατή η επιστροφή μη ελαττωματικών ειδών ψυγείου καθώς και βρεφικών και παιδικών τροφών (γάλατα, έτοιμα γεύματα, κρέμες, σνακ, ειδικά είδη διατροφής).
Οι επιστροφές και οι αλλαγές των προϊόντων γίνονται με τον ίδιο τρόπο που έχουν καταχωρηθεί στην αρχική παραγγελία.
Οι παραγγελίες που έχουν παραληφθεί απο το φυσικό κατάστημα αλλάζονται ή επιστρέφονται κατόπιν συνεννόησης με το τηλεφωνικό μας κέντρο αποκλειστικά στο φυσικό κατάστημα, το ίδιο ισχύει και για τις αποστολές με εταιρεία courier, αλλαγή ή επιστροφή πραγματοποιείται κατόπιν συνεννόησης με το τηλεφωνικό μας κέντρο με την ίδια εταιρεία courier.
Περισσότερες πληροφορίες
Πληροφορίες της σύμβασης ΠΡΙΝ αγοράσετε ένα προϊόν ή μια υπηρεσία:
Οι συμβάσεις πρέπει να είναι γραμμένες σε σαφή και κατανοητή γλώσσα και δεν πρέπει να περιέχουν καταχρηστικές ρήτρες, σύμφωνα με την κείμενη νομοθεσία. Θα πρέπει να σας παρέχονται οι εξής πληροφορίες:
– η ταυτότητα του προμηθευτή, η διεύθυνση και ο αριθμός τηλεφώνου του,
– τα κύρια χαρακτηριστικά του προϊόντος συνολική τιμή, περιλαμβανομένων όλων των φόρων και επιβαρύνσεων,
– τα (ενδεχόμενα) έξοδα αποστολής – και τυχόν άλλες πρόσθετες επιβαρύνσεις,
– ο τρόπος πληρωμής, αποστολής ή εκτέλεσης της παραγγελίας,
– η διάρκεια της σύμβασης (ενδεχομένως).
ΙΔΙΩΣ αν κάνετε αγορές μέσω διαδικτύου, τηλεφώνου, καταλόγου πωλήσεων δι’ αλληλογραφίας, ή από κατ’ οίκον πωλητές (πόρτα-πόρτα), πρέπει να σας παρέχονται και οι εξής, πιο λεπτομερείς, πληροφορίες πριν από την αγορά:
– η ηλεκτρονική διεύθυνση του προμηθευτή, ο αριθμός εμπορικού μητρώου του εμπόρου (ΓΕΜΗ) , ο επαγγελματικός τίτλος και τα στοιχεία ΦΠΑ του εμπόρου
– το δικαίωμα υπαναχώρησης εντός 14 ημερών (για το υπόδειγμα εντύπου υπαναχώρησης δείτε παράρτημα του νόμου)
– οι μηχανισμοί επίλυσης διαφορών, παροχή συνδέσμου με την πλατφόρμα της Ευρωπαϊκής Επιτροπής για την Ηλεκτρονική επίλυση καταναλωτικών διαφορών (ODR platform)
– οι τυχόν περιορισμοί αποστολής σε ορισμένες χώρες
Για τέτοιου είδους αγορές πρέπει να γνωρίζετε ότι δεν πρέπει να πληρώνετε έξοδα αποστολής ή άλλες επιβαρύνσεις για τις οποίες δεν είχατε ενημερωθεί προηγουμένως. Τι ισχύει για τις Εγγυήσεις και επιστροφές προϊόντων:
– Δωρεάν, 2ετής εγγύηση (νόμιμη εγγύηση) για όλα τα προϊόντα, ανεξάρτητα από το αν αγοράσατε το προϊόν στο διαδίκτυο, σε κατάστημα ή με ταχυδρομική παραγγελία ως προστασία έναντι ελαττωματικών προϊόντων ή προϊόντων που δεν ανταποκρίνονται στη διαφημιζόμενη εμφάνιση ή λειτουργία..
– Ο πωλητής ή ο παραγωγός παρέχουν προαιρετικά και συμπληρωματικά της νόμιμης εγγύησης την εμπορική εγγύηση η οποία (α) αφορά επισκευή προϊόντος ή αντικατάσταση ή επιστροφή χρημάτων, σύμφωνα με τους όρους της, χωρίς επιβάρυνση του καταναλωτή, αν το προϊόν δεν ανταποκρίνεται στα χαρακτηριστικά του, (β) είτε περιλαμβάνεται στην τιμή πώλησης του προϊόντος είτε χρεώνεται επιπλέον και (γ) και σε καμία περίπτωση δεν αντικαθιστά ή μειώνει την ελάχιστη 2ετή εγγύηση.
– Επιπρόσθετα και ανεξάρτητα από το αν υφίσταται ελάττωμα στο προϊόν ή όχι, έχετε το δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης 14 ημερών δηλαδή να επιστρέψετε τα προϊόντα που αγοράσατε στο διαδίκτυο ή με άλλα μέσα εξ αποστάσεως πωλήσεων, όπως τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία ή από κατ΄οίκον πωλητή, εντός 14 ημερών με πλήρη επιστροφή του ποσού που καταβάλατε.
– Το δικαίωμα της αναιτιολόγητης υπαναχώρησης ισχύει μόνο για συμβάσεις από απόσταση. Για αγορές σας σε φυσικό κατάστημα η επιστροφή των προϊόντων εξαρτάται από την πολιτική του καταστήματος. Ασφαλώς, εάν το προϊόν είναι ελαττωματικό μπορείτε να ασκήσετε τα δικαιώματά σας από την εγγύηση και να ζητήσετε επιδιόρθωση ή αντικατάσταση των προϊόντων, ή επιστροφή των χρημάτων, σύμφωνα με τις προϋποθέσεις που ορίζει η κείμενη νομοθεσία.
Χρηματοοικονομικά και ασφαλιστικά προϊόντα και υπηρεσίες
Τα βασικά σας δικαιώματα όταν ανοίγετε τραπεζικό λογαριασμό, μεταφέρετε χρήματα, παίρνετε δάνειο ή αγοράζετε ασφαλιστικά προϊόντα:
Δικαίωμα για βασικό τραπεζικό λογαριασμό
Σύμφωνα με την εθνική νομοθεσία ο «βασικός λογαριασμός πληρωμών» είναι ένας λογαριασμός που καλύπτει τις συνήθεις συναλλαγές της καθημερινής ζωής, όπως:
– Κατάθεση μετρητών
– Ανάληψη μετρητών εντός της Ένωσης σε ταμείο ή ATMs
– Άμεσες χρεώσεις
– Πράξεις πληρωμών μέσω κάρτας (συμπεριλαμβανομένου και των online πληρωμών).
– Μεταφορές πιστώσεων (συμπεριλαμβανομένου πάγιων εντολών σε γκισέ ή διαδικτυακά (e-banking)).
Παρέχεται από όλα τα πιστωτικά ιδρύματα με έδρα την Ελλάδα και τουλάχιστον σε ευρώ. Με το άνοιγμα τέτοιου λογαριασμού ο καταναλωτής δικαιούται επίσης μια κάρτα πληρωμών την οποία μπορεί να χρησιμοποιεί για την ανάληψη χρημάτων και την πληρωμή αγορών που πραγματοποιεί είτε ηλεκτρονικά είτε στα καταστήματα.
– Πληροφορίες για τα τέλη: Προτού ανοίξετε λογαριασμό, η τράπεζα οφείλει να σας δώσει ένα έγγραφο όπου απαριθμούνται οι σημαντικότερες υπηρεσίες που παρέχονται σε σχέση με τον λογαριασμό καθώς και όλα τα σχετικά τέλη που ενδεχομένως σας επιβαρύνουν. Πρόκειται για το ονομαζόμενο «δελτίο πληροφόρησης περί τελών». Μπορείτε να το χρησιμοποιείτε για να συγκρίνετε το κόστος των λογαριασμών σε διάφορες τράπεζες.
– Αλλαγή τραπεζικού λογαριασμού: Μπορείτε να αλλάξετε τραπεζικό λογαριασμό, μεταβαίνοντας σε άλλη τράπεζα. Η νέα σας τράπεζα οφείλει να σας βοηθήσει στις διαδικασίες. Αυτή, στη συνέχεια, θα διασφαλίσει ότι η παλιά σας τράπεζα θα της διαβιβάσει όλα τα στοιχεία σας και θα ακυρώσει τυχόν πάγιες εντολές.
Η νέα σας τράπεζα πρέπει επίσης να ενημερώσει τους τρίτους, π.χ. τον εργοδότη σας, τον φορέα κοινωνικής σας ασφάλισης και τους παρόχους κοινωφελών υπηρεσιών, ότι έχετε αλλάξει λογαριασμό, να δημιουργήσει τις νέες πάγιες εντολές σας και να δεχτεί σχετικές άμεσες χρεώσεις στον νέο λογαριασμό. Ασφαλείς ηλεκτρονικές πληρωμές
– Επιβαρύνσεις για τη χρήση της κάρτας σας στις ηλεκτρονικές σας συναλλαγές εντός της Ε.Ε. : Όταν πληρώνετε για κάτι στην ΕΕ χρησιμοποιώντας την πιστωτική ή χρεωστική σας κάρτα, οι έμποροι και οι τράπεζες δεν μπορούν να σας επιβάλλουν επιπλέον τέλος – γνωστό και ως «επιπρόσθετη χρέωση» – μόνο και μόνο επειδή χρησιμοποιήσατε μια συγκεκριμένη κάρτα.
Ο κανόνας αυτός ισχύει για όλες τις αγορές με κάρτα (σε καταστήματα ή στο διαδίκτυο) που γίνονται εντός της χώρας σας ή σε άλλη χώρα της ΕΕ.
Άμεσες χρεώσεις: Εάν διαπιστώσετε κάποια άμεση χρέωση από τον τραπεζικό σας λογαριασμό, αυτό μπορεί να συμβεί κατά λάθος – π.χ. αν ακυρώσατε μια σύμβαση με τον προμηθευτή σας, αλλά η άμεση χρέωση έγινε παρόλ’ αυτά μετά τη λήξη της σύμβασης. Σε τέτοιες περιπτώσεις, έχετε δικαίωμα σε επιστροφή των χρημάτων σας εντός 8 εβδομάδων. Αυτό ισχύει για όλες τις άμεσες χρεώσεις, τόσο εντός της χώρας σας όσο και για τις διασυνοριακές άμεσες χρεώσεις εντός της ΕΕ.